follow
Nothing fun =='

Heyy peeps? hurm tak lama lagi nak puasa,tak sabarnya.. ^^ Hidup aku buad masa sekarang aman tenteram. Takde yang kacau,hidup selesa. Aku baru habis peperiksaan 2 pastu percubaan pmr then pmr yang sebenar. huhu~ Aku sekarang minat gila gila dekat team malaysia. hoho,amirul hadi ^^ Aku aman pun tapi hati aku sedih. Sedih setiap kali ingat pasal kawan aku yang dah berpecah,padahal dulu mereka kawan karib. Mereka berpecah hanya kerana seorang budak baru! Sedihnyaaa :( Aku tak sangka boleh jadi macam nie. Haish hidup ni memang banyak dugaan tapi aku tak akan berputus asa ^^ Aku taknak jatuh cinta lagi,nanti aku disakiti kali yang kedua. hmm,perkara yang berlaku pada aku yang dulu pun aku masih tak boleh lupakan sampai bila bila. haha xD Sorie laa kalau dah lama tak post blog. Malas ==' Aku dah 4 minggu tak bukak fon sebab charger rosak. Tapi alhamdullillah hidup aku aman tanpa telefon.hoho~ kayy laa korang sampai sini je post aku kali ni okayy? Byebye ><

Older Post | Newer Post