follow
Malas =='

Hello korang semua? Dah lama tak post blog..hurm,kalau nak tahu masa hari khamis hari tu ada Hari Sukan. Best gila,saya masauk pebarisan rumah hijau. Hehe~ macam-macam acara ada. Memang best lahh hari sukan. Haish tapi malang sekali,lecak lahh pulak.Habis kasut sekolah kotor gila. Ingatkan nak buang tapi sayang..haha ==' Kalau nak tahu macam macam jadi kat saya pada tahun 2011 ni. Ada yang sedih dan ada yang gembira. Biasalah kehidupan manusia memang banyak dugaan yang berlaku kan? Haish bulan 8 ni ade trial pmr. Then bulan 10 ada PMR yang sebenar. Hurmm.. Saya tak tau laa nak bebel apa lagi dalam ni. Tapi yang pasti masa Hari Sukan memang syokk habis. hoho~ Balik je daripada sekolah terus mandi and then tidur.haha.. Tapi kan hidup saya aman sangat bila saya tak fikir pasal dia lagi. >< Gahaha! Facebook dah tutup,tapi blog takmau lahh. Saya suka blog, lepas habis pmr baru bukak balik facebook. Kayy la saya nak choww dulu sebelum saya merepek merapu kat dalam post ni..hahahaha ^^ Byebye buddies <3 Iloveyou...

Older Post | Newer Post