follow
Back from vacation =_=


Hello korang,dah lama aku tak update blog..Humphh tengah sibuk bercuti.. Selepas seminggu 3 hari aku bercuti,akhirnya balik juga ke rumahku syurgaku..Rindu gila gila dekat rumah.. Pehh aku rindu gila kat buddyboo aku kat sekolah. Haishh takpe takpe. Esok dah sekolah. ^^ Aku pergi jalan sampai ke Thailand sana..Haha,tak caya ke? takpelahh -_- Tapi yang paling syok sekali,jantung hati aku (ayah aku) belikan aku patung domokun yang besar dan comel.. Tak sangka.. Thankyou <3 Ayah aku tahu tau semua soft toy kegemaran aku..haha xD And thanks to papa also sebab belikan banyak barang dan bagikan banyak pengalaman yang best.. Terima kasih sebab bawak jalan-jalan sampai kaki lenguh dan muka semakin tidak..Arghhhh xD Aku suka angry bird dengan hello kitty jugak,,heheee~ Tapi cuti sekolah selama dua minggu ni memang menyeronokkan + penat.. :D Tapi baju sekolah je yang belum gosok,haha.. Malasnye..nasib baik dah basuh kasut sekolah sebelum pergi jalan.. <3

Older Post | Newer Post