follow
School Holiday :)



Hello? Yeayy cuti sekolah bulan enm sudah tiba.. Akhirnya selepas exam pertengahan tahun yang memerah otak untuk berfikir.. HAHA!! Tapi syok tu memang lahh best :( Tapi nanti rindu kat kawan-kawan! Takpe takpe,mintak2 diaorang baik2 je..Tapi tadi Fitriah tak datang..Aku rindu kat dia :( Cuti nie aku ngan family pergi ke Pulau Pangkor..Yeppi,bestnye..HOo~ Then kitaorang pergi Penang,Taiping and banyak lagi.. Memang lahh best g jalan-jalan tapi faham faham lahh aku nie mabuk naik kenderaan..HAHA! Pelik tak? Tak kot ^^ Aku rindu kat kawan-kawan aku. Nanti sebelum pergi kena kemas rumah lagi..Haishh,penat.. -_- Aku nanti rindu dekat Nadiah Hanisah,Faeqah Fuad and Aimi Kamilia..hee~ *gedikgedik* Mereka tuhh comell shangat lahh.. Sayang dekat mereka. Aku rindu semua benda yang jadi dekat aku masa Fom1 sampai Fom2...Rindu sangat2 tapi sekarang semua tu dah takde. Dia dah taknak pandang aku lagi.Yela aku nie kan hina di mata dia.. Aku tau dia benci kat aku.Takpe aku terima. Hmm,tapi maybe bulan 7 atau 8 ada peperiksaan percubaan PMR.. haishh,cuti memang cuti tapi jangan lupa PMR sudah.. HAHA! Then PMR yang sebenar.Adoii haii.. ^_~
Aku kan seorang yang ceria dan baik hati tapi kalau ada orang sakitkan hati aku,Im don;t give a damn to them..HAHA! with no mercy. :P

Kayy lahh korang,aku nak chow dulu..Penat taip banyak2..Just want to share to you..Hope korang suka baca segalanya di Blog saia ehh ehh? hehe~ Kayy bai ^_^

Older Post | Newer Post